RTÜK'ten Zaman ve Bugün'e ambargo iddialarına yalanlama

Radyo ve Televizyon Üst Kurulu, Zaman ve Bugün gazetelerine yönelik bir ambargonun söz konusu olmadığını, iddiaların hiçbir şekilde gerçeği yansıtmadığını bildirdi.

RTÜK'ten Zaman ve Bugün'e ambargo iddialarına yalanlama

Radyo ve Televizyon Üst Kurulu, Zaman ve Bugün gazetelerine yönelik bir ambargonun söz konusu olmadığını, iddiaların hiçbir şekilde gerçeği yansıtmadığını bildirdi.
Radyo ve Televizyon Üst Kurulu'ndan (RTÜK) yapılan yazılı açıklamada, bazı internet sitelerinde "RTÜK'ten o iki gazeteye ambargo" başlığıyla haberlerin yayınlandığı ve bu haberin güvenilir olmayan kaynaklarca maksatlı olarak servis edildiği belirtildi.

"Zaman ve Bugün gazetelerinin kuruma alımına izin verilmediği" yönündeki haberlerin hiçbir şekilde gerçeği yansıtmadığı vurgulanan açıklamada, şunlar kaydedildi:

"Radyo ve Televizyon Üst Kurulu'nu, ülke gündemindeki malum tartışmanın içine çekmeye çalışan bazı kişilerce servis edilen bu bilgi, tamamen gerçek dışıdır. Radyo ve Televizyon Üst Kurulu, görsel-işitsel medya sektöründe düzenleyici otorite olarak görev yapan bağımsız bir otoritedir ve medya kuruluşlarına yönelik bir ambargo uygulaması söz konusu değildir. Üst Kurul kurumsal olarak elektronik medya takip hizmeti almakta olduğundan, Üst Kurul üyeleri dışında, teşkilat birimlerine gazete alımı yapılmamaktadır. Kurum tarafından Üst Kurul üyelerine alınan gazeteler arasında Bugün ve Zaman gazeteleri bulunmaktadır."
CİHAN


İlgili Galeriler
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×