PİYASALAR
IMKB     59.332
Dolar     1,7645
Euro     2,3275
Altın     650,41
ÇOK OKUNANLAR
HAVA DURUMU
İstanbul
4 / 5 °C
Ankara
-10 / -1 °C
İzmir
2 / 12 °C
Erzurum
-24 / -8 °C
Konya
-8 / 3 °C
YORUMLANAN
Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
18 Ağustos 2010 Çarşamba 12:46

Kadınları kırmızı et öldürüyor

İki ayrı araştırma çarpıcı bir gerçeği ortaya koydu

Kalp krizi riski yükseliyor

Amerika’daki Harvard Üniversitesi’nin uzmanları 84 bin kadını inceleyip şu sonuca vardı: Günde iki porsiyon kırmızı et yiyen kadınlarda, kalp krizi riski yüzde 30 oranında artıyor.

Bu nedenle kadınların fazla kırmızı et yememesi gerekiyor. Et yerine kuruyemiş tüketmek ise kalp krizi riskini yüzde 30, balık tüketmek yüzde 24 oranında azaltıyor.

Kakao mucize yaratıyor

Öte yandan İsveç’te 32 bin kadının incelendiği araştırmadan şu sonuç çıktı: Siyah çikolata kadın kalbine iyi geliyor. Haftada 19 ila 30 gram arasında siyah çikolata yiyen kadınların kalp krizi geçirme riski yüzde 32 azalıyor.

Aynı miktar 3 ay içinde tüketilirse kalp krizi riski yüzde 26 düşüyor. Çikolatadaki kakao, kalp krizini ve yüksek tansiyonu önlüyor.

Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
ÖNE ÇIKANLAR
 
 
 
 
ANKET
Tayyip Erdoğan'ın sizin gözünüzdeki durumu nedir?